Aller au contenu

Account Manager Vlaanderen

    • Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België

Functieomschrijving

Als Account Manager ben je een belangrijke speler in de commerciële ontwikkeling van Partena Professional. Je zorgt voor de verkoop van onze oplossingen en diensten aan bedrijven met 50 tot 300 werknemers in Limburg, Kempen, Oost-Vlaanderen en Vlaams Brabant, en bouwt tegelijkertijd duurzame relaties op met uw klanten.

Jouw missie: ons marktaandeel vergroten door oplossingen met een hoge toegevoegde waarde aan te bieden die aansluiten bij de strategische behoeften van onze klanten.

💼 Wat verwachten we van jou ?

  • Je prospecteert actief jouw marktsegment volgens de vastgestelde commerciële strategie.

  • Je presenteert Partena Professional, haar missie en haar dienstenaanbod.

  • Je analyseert de behoeften van potentiële klanten en werkt samen met de interne teams aan passende oplossingen.

  • Je stelt gestructureerde commerciële offertes op, presenteert en verdedigt deze, en onderhandelt binnen het vastgestelde kader.

  • Je bouwt een klantenportefeuille op door middel van regelmatige bezoeken en persoonlijke opvolging.

  • Je zorgt voor de operationele opvolging van klantenaanvragen in samenwerking met de interne teams.

  • Je neemt actief deel aan de commerciële ontwikkeling door middel van een resultaat- en rendementsgerichte aanpak.

Wat wij bieden:

🏡 Flexibiliteit en balans tussen werk en privéleven:

  • Mogelijkheid tot telewerken en flexibele werkuren

  • 20 wettelijke verlofdagen en 12 extra verlofdagen (contract van 39 uur/week)

  • 3 extra-legale verlofdagen

  • 1 extra verlofdag om de 5 jaar anciënniteit

💶 Aantrekkelijk en competitief salarispakket:

  • Vast contract, eindejaarspremie en dubbel vakantiegeld

  • Netto maandelijkse vergoeding van 175,50€

  • Ecocheques tot 250€/jaar

  • Laptop en GSM

  • Dienstwagen met laadkaart

  • Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering

  • Cafetariaplan

🎓 Ontwikkelingsmogelijkheden:

Je krijgt doorgroeimogelijkheden binnen je eigen team, maar ook binnen onze groep van ongeveer 1.800 medewerkers. Je hebt de mogelijkheid om naast je hoofdfunctie aanvullende rollen te vervullen. Via onze eigen "Academie" kan je trainingen en workshops volgen om je kennis te verbreden en je vaardigheden te versterken.

De kracht van onze teams ligt in de kwaliteiten van elk van onze medewerkers. De diversiteit van onze teams is wat onze diensten zo krachtig maakt.

Vereisten

⭐ Wie ben jij?

  • Je hebt idealiter minimaal 5 jaar ervaring in een functie als Account Manager in de consultancy- en/of outsourcingsector.

  • Je hebt een strategische visie en bent in staat om een businessplan op te stellen en uit te voeren.

  • Je hanteert een oplossingsgerichte verkoopaanpak, gericht op de behoeften van de klant.

  • Je bent een geboren verkoper, resultaatgericht en gericht op bedrijfsontwikkeling.

  • Je neemt initiatief, bent gedreven, zelfstandig en volhardend.

  • Je houdt ervan om te werken in een dynamische en collaboratieve omgeving.

  • Je hebt een C2-niveau Frans en een goed begrip van het Nederlands (A2).

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Het Talent Team

Stéphanie Smet

Talent Acquisition Specialist

Wassila El Yahyaoui

Talent Acquisition Specialist