
Functieomschrijving
Partena Professional, expert in Human Resources en ondernemerschap, is één van de grootste Belgische bedrijven die georganiseerd is volgens het collaboratief bestuurmodel. Autonomie en verantwoordelijkheid, wendbaarheid en innovatie zijn vandaag onze sleutelwoorden.
Ter versterking van ons sales-team zijn we momenteel op zoek naar een Accountmanager voor regio Limburg.
💼 Jouw verantwoordelijkheden:
Als Account Manager ben je verantwoordelijk voor de actieve prospectie naar bedrijven binnen het medium segment (bedrijven met 20 tot 200 werknemers). Jouw doel is om Partena Professional te positioneren als premium provider van HR Services, sterke relaties uit te bouwen met klanten en prospecten en het behalen van jouw commerciële targets.
Wat verwachten wij van jou in deze rol?
Het identificeren en benaderen van potentiele klanten in de regio Limburg.
Prospecten bezoeken en hun noden in kaart brengen (o.a. aan de hand van payroll analyses) en deze vervolgens vertalen naar ons dienstenaanbod (o.a software demo's).
Het opmaken, opvolgen, onderhandelen en afsluiten van contracten.
Je streeft naar “cross-selling” via vervolgmeetings met prospecten en klanten.
Je blijft up-to-date van nieuwe ontwikkelingen in de markt en deelt die met jouw collega’s en andere departement zoals marketing.
Wat wij bieden:
🏡 Flexibiliteit en balans tussen werk en privéleven:
Mogelijkheid tot telewerken en flexibele werkuren
20 wettelijke verlofdagen en 12 extra verlofdagen (contract van 39 uur/week)
3 extra-legale verlofdagen
1 extra verlofdag om de 5 jaar anciënniteit
💶 Aantrekkelijk en competitief salarispakket:
Vast contract, eindejaarspremie en dubbel vakantiegeld
Netto maandelijkse vergoeding van 210€
Ecocheques tot 250€/jaar
Laptop en GSM
Bedrijfswagen met laadkaart
Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering
Cafetariaplan
🎓 Ontwikkelingsmogelijkheden:
Je krijgt doorgroeimogelijkheden binnen je eigen team, maar ook binnen onze groep van ongeveer 1.800 medewerkers. Je hebt de mogelijkheid om naast je hoofdfunctie aanvullende rollen te vervullen. Via onze eigen "Academie" kan je trainingen en workshops volgen om je kennis te verbreden en je vaardigheden te versterken.
De kracht van onze teams ligt in de kwaliteiten van elk van onze medewerkers. De diversiteit van onze teams is wat onze diensten zo krachtig maakt.
📧 Sollicitatieprocedure
Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer nu en vertel ons wat jou motiveert!
Vereisten
⭐ Wie ben jij ?
Je bent in het bezit van een Bachelor of Master diploma.
Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een commerciële functie, bij voorkeur in een dienstverlenende sector, kennis van HR is een plus.
Je hebt interesse in softwaretoepassingen, of je hebt zeker interesse om je hierin te verdiepen.
Je bent een teamspeler die vlot samenwerkt met collega’s van dezelfde of andere afdelingen binnen de onderneming.
Je hebt een C2 niveau in het Nederlands, kennis van andere talen is een plus!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Het Talent Team
Stéphanie Smet
Talent Acquisition Specialist
Wassila El Yahyaoui
Talent Acquisition Specialist
