
Functieomschrijving
Partena Professional, expert in Human Resources en ondernemerschap, is één van de grootste Belgische bedrijven die georganiseerd is volgens het collaboratief bestuurmodel. Autonomie en verantwoordelijkheid, wendbaarheid en innovatie zijn vandaag onze sleutelwoorden.
Ter versterking van ons team zijn we momenteel op zoek naar een Business Analyst. Wil jij jouw kennis en cijfermatig inzicht inzetten binnen een gepassioneerd team? Dan is deze functie zeker iets voor jou!
🏢 Je werkt vanuit ons kantoor in hartje Brussel, vlakbij het Centraal Station.
💼 Wat zijn jouw verantwoordelijkheden ?
In kaart brengen van bedrijfsprocessen: Documenteren van huidige en toekomstige processen binnen de organisatie.
Continue verbetering: Voorstellen doen ter optimalisatie van bestaande processen en systemen.
Evaluatie van oplossingen: Applicaties analyseren op basis van architectuur, budget, timing en kwaliteitsvereisten.
Definitie van behoeften: Opstellen en communiceren van business requirements naar projectmedewerkers.
Kosten-batenanalyse: Financiële en organisatorische impact inschatten van systeemaanpassingen of nieuwe ontwikkelingen.
Opvolging van implementatie: Kwaliteit bewaken, scope controleren, systemen testen en gebruikers ondersteunen.
Wat bieden we aan?
🏡 Flexibiliteit en balans werk/privé:
Glijdende werkuren (na jouw opleiding)
12 ADV (arbeidsduurvermindering) dagen voor een 39u contract
3 extra aangeboden vakantiedagen per jaar
1 extra vakantiedag/5 jaar anciënniteit
29 lokale kantoren
Mogelijkheid om tot een ½ dag onbetaald verlof per week op te nemen voor de opvoeding van kinderen jonger dan 18 jaar.
💶 Competitief en aantrekkelijk salarispakket:
Contract onbepaalde duur + eindejaarspremie + dubbel vakantiegeld
Maaltijdcheques van 8€/dag
Ecocheques: 250€/jaar max
Groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en privé ongevallen verzekering
Bonus
CAO90
Cafetariaplan
🎓 Ontwikkelingsmogelijkheden
Je krijgt niet alleen kansen binnen je eigen team, maar je kunt ook doorgroeien binnen het bedrijf, omdat je deel uitmaakt van een groep van ongeveer 1.800 werknemers. Naast je kernfunctie krijg je ook de kan andere rollen te vervullen. Tot slot hebben we onze eigen 'Academy', waar je trainingen en workshops kunt volgen om je kennis en vaardigheden te verbreden.
📧 Sollicitatieprocedure
Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer nu en vertel ons wat jou motiveert!
De kracht van onze teams bestaat uit de kwaliteiten van onze collega's. Het is de diversiteit van onze teams die de kracht van onze diensten is.
Vereisten
Je hebt kennis in klantenboekhouding en hebt al met verschillende programma’s gewerkt. Kennis van Excel is noodzakelijk !
Je bent cijfermatig, gedreven en denkt graag mee.
Je bent analytisch en technisch aangelegd.
Je hebt minstens een C1-niveau in het Frans en Nederlands.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Het Talent Team
Stéphanie Smet
Talent Acquisition Specialist
Wassila El Yahyaoui
Talent Acquisition Specialist
