Overslaan naar content

Go to Market Lead

    • Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België

Functieomschrijving

Neem actief deel aan de marketingstrategie van Partena Professional!

Bij Partena Professional ondersteunen we elke dag duizenden ondernemingen in hun HR- en Payroll-beheer. Om onze positie op de markt te versterken en de strategie van onze segment Accountant te ondersteunen, zoeken we een enthousiaste en resultaatgerichte Go-to-Market Lead om ons Marketing team te versterken. Accountants en fiscalisten zijn onze strategische partners die onze groei in het segment van starters, zelfstandigen en ondernemers ondersteunen.

💼 Wat wij van jou verwachten:

Als rechterhand van de Segment Manager draag je actief bij tot de uitvoering van de marketingstrategie binnen jouw segment. Je bent een echte operationele spilfiguur en neemt de verantwoordelijkheid voor verschillende marketingprojecten en de go-to-market-aanpak, binnen het voorziene budget en volgens de strategische prioriteiten.

Je belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Ondersteunen bij het definiëren en uitvoeren van de marketingstrategie voor het toegewezen segment, in lijn met de bedrijfsdoelstellingen.

  • Opstellen en opvolgen van concrete actieplannen (communicatie, campagnes, events, digitale activaties, enz.).

  • Bepalen van de juiste boodschappen, kanalen en tools om de zichtbaarheid van onze producten en diensten te maximaliseren.

  • Beheren van toegewezen marketingprojecten, het budget opvolgen en de effectiviteit van de acties meten.

  • Nauw samenwerken met de Segment Manager, de teams Communicatie, Sales en Business om de consistentie van alle initiatieven te verzekeren.

  • Fungeren als aanspreekpunt voor interne en externe partners met betrekking tot de marketinginitiatieven binnen het segment.

  • Actieve markt- en concurrentieanalyse uitvoeren om verbeteringen en nieuwe opportuniteiten aan te brengen.

Deze rol is ideaal voor een marketingprofessional die wil doorgroeien naar een meer strategische functie, met behoud van een sterke operationele betrokkenheid.

Wat wij bieden:

🏡 Flexibiliteit en balans tussen werk en privéleven:

  • Mogelijkheid tot telewerken en flexibele werkuren

  • 20 wettelijke verlofdagen en 12 extra verlofdagen (contract van 39 uur/week)

  • 3 extra-legale verlofdagen

  • 1 extra verlofdag om de 5 jaar anciënniteit

💶 Aantrekkelijk en competitief salarispakket:

  • Vast contract, eindejaarspremie en dubbel vakantiegeld

  • Netto maandelijkse vergoeding van 155,50€

  • Ecocheques tot 250€/jaar

  • Laptop en GSM

  • Dienstwagen met laadkaart

  • Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering

  • Cafetariaplan

🎓 Ontwikkelingsmogelijkheden:

Je krijgt doorgroeimogelijkheden binnen je eigen team, maar ook binnen onze groep van ongeveer 1.800 medewerkers. Je hebt de mogelijkheid om naast je hoofdfunctie aanvullende rollen te vervullen. Via onze eigen "Academie" kan je trainingen en workshops volgen om je kennis te verbreden en je vaardigheden te versterken.

De kracht van onze teams ligt in de kwaliteiten van elk van onze medewerkers. De diversiteit van onze teams is wat onze diensten zo krachtig maakt.

Vereisten

  • Je beschikt over een bacheloropleiding en hebt 3 tot 5 jaar ervaring in marketing (B2B of professionele diensten).

  • Interesse voor de boekhoudkundige sector of boekhoudkantoren is een groot pluspunt.

  • Je bent analytisch, goed georganiseerd en in staat om meerdere projecten tegelijk te beheren.

  • Je werkt graag samen in een team, bent leergierig en oplossingsgericht.

  • Je bent ambitieus maar respecteert de hiërarchie en weet wanneer te luisteren en wanneer initiatief te nemen.

  • Je combineert creativiteit met structuur, denkt kritisch mee en durft ideeën op een constructieve manier in vraag te stellen.

  • Je bent perfect tweetalig Nederlands/Frans en een goede kennis van het Engels is een troef.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Het Talent Team

Stéphanie Smet

Talent Acquisition Specialist

Wassila El Yahyaoui

Talent Acquisition Specialist