Overslaan naar content

Administration Support Officer

    • Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België

Je klanten zijn advocaten/notarissen en jij bent het aanspreekpunt voor hun sociaal secretariaat: Partena Professional.

Functieomschrijving

Partena Professional, expert in Human Resources en ondernemerschap, is één van de grootste Belgische bedrijven die georganiseerd is volgens het collaboratief bestuurmodel. Autonomie en verantwoordelijkheid, wendbaarheid en innovatie zijn vandaag onze sleutelwoorden.

Ter versterking van ons team zijn we momenteel op zoek naar een Administration Support Officer. Je klanten zijn advocaten/notarissen en jij bent het aanspreekpunt voor hun sociaal secretariaat: Partena Professional.

🏢 Je werkt vanuit een kantoor het dichtstbij jouw woonplaats (1x per week vanuit het kantoor van Brussel)

 

💼 Wat zijn jouw verantwoordelijkheden ?

  • Je uploadt loon- en post-loondocumenten (zoals nettolonen, boekhoudkundige verdelingen, statistieken) en stelt deze beschikbaar voor klanten.

  • Je ondersteunt bij het verzenden van diverse documenten zoals loonfiches, facturen en controlelijsten.

  • Je voert correcties in op loondata en zorgt voor een correcte administratieve verwerking.

  • Je bereidt facturatiebestanden voor op basis van payrollgegevens en controleert de consistentie van loongegevens uit verschillende bronnen.

  • Je beantwoordt klantvragen en zorgt voor een vlotte en klantgerichte opvolging van dossiers.

  • Je werkt actief mee aan het up-to-date houden van databases en aan interne verbeterprojecten.

 

Wat bieden we aan?  

  • 🏡 Flexibiliteit en balans werk/privé:  

    • Telewerk (teamregeling) en glijdende werkuren (na jouw opleiding)

    • 12 ADV (arbeidsduurvermindering) dagen voor een 39u contract 

    • 3 extra aangeboden vakantiedagen per jaar 

    • 1 extra vakantiedag/5 jaar anciënniteit 

    • 29 lokale kantoren 

    • Mogelijkheid om tot een ½ dag onbetaald verlof per week op te nemen voor de opvoeding van kinderen jonger dan 18 jaar.  

  • 💶 Competitief en aantrekkelijk salarispakket:  

    • Contract onbepaalde duur + eindejaarspremie + dubbel vakantiegeld  

    • Maaltijdcheques van 8€/dag 

    • Ecocheques: 250€/jaar max 

    • Groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en privé ongevallen verzekering 

    • CAO90

    • Cafetariaplan  

  • 🎓 Ontwikkelingsmogelijkheden 

    • Je krijgt niet alleen kansen binnen je eigen team, maar je kunt ook doorgroeien binnen het bedrijf, omdat je deel uitmaakt van een groep van ongeveer 1.800 werknemers. Naast je kernfunctie krijg je ook de kan andere rollen te vervullen. Tot slot hebben we onze eigen 'Academy', waar je trainingen en workshops kunt volgen om je kennis en vaardigheden te verbreden.   

 

📧 Sollicitatieprocedure  

 Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer nu en vertel ons wat jou motiveert! 

 

De kracht van onze teams bestaat uit de kwaliteiten van onze collega's. Het is de diversiteit van onze teams die de kracht van onze diensten is.

Vereisten

  • Jij hebt minstens een bachelor behaald (idealiter in Rechten).

  • Jij hebt bij voorkeur een eerste ervaring in de advocatuur.

  • Jij hebt reeds met advocatensoftwares gewerkt. Kennis van Excel is een grote plus !

  • Jij bent tweetalig in het Frans en Nederlands.

  • Jij bent zelfstandig, gestructureerd en communicatief.

 

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Het Talent Team

Stéphanie Smet

Talent Acquisition Specialist

Wassila El Yahyaoui

Talent Acquisition Specialist