Overslaan naar content

Client Tools Advisor

    • Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België

Als Client Tools Advisor van de 2e lijn bent u verantwoordelijk voor het oplossen van softwareproblemen van klanten, telefonisch en per e-mail.

Functieomschrijving

Partena Professional, expert op het gebied van human resources en ondernemerschap, is een van de grootste Belgische bedrijven die zijn georganiseerd volgens het model van collaboratief bestuur. Autonomie en verantwoordelijkheid, wendbaarheid en innovatie zijn vandaag onze kernwoorden.

Als Client Tools Advisor van de 2e lijn bent u verantwoordelijk voor het oplossen van softwareproblemen van klanten, telefonisch en per e-mail. U zorgt voor een kwalitatieve service om te voldoen aan de technische behoeften van interne en externe klanten, terwijl u ervoor zorgt dat de overeengekomen deadlines worden nagekomen. U draagt ook bij aan de voortdurende verbetering van processen en klanttevredenheid.

💼 Belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Ondersteuning van de 2e lijn : Beheer van incidenten en complexe technische vragen met betrekking tot de software die door onze klanten wordt gebruikt, door snelle en effectieve oplossingen te bieden.

  • Oplossingen via telefoon en e-mail : Help klanten bij het oplossen van hun softwareproblemen, voornamelijk via telefoon en e-mail, en zorg ervoor dat ze tevreden zijn.

  • Maatwerkoplossingen : Configureer en pas softwaremodules aan op basis van de specifieke behoeften van de klant om hun ervaring te optimaliseren.

  • Kennisdeling : Samenwerken met eerstelijnsteams en andere afdelingen om een voortdurende verbetering van de service en processen te waarborgen.

  • Opleiding en ondersteuning : Bied trainingen en technische ondersteuning aan interne en externe klanten om het gebruik van de software te maximaliseren.

Wat bieden wij u?

🏡 Flexibiliteit en een goede balans tussen werk en privéleven:

  • Thuiswerken (regels van het team) en flexibele werktijden

  • 12 extra verlofdagen (39-urige werkweek)

  • 3 extra verlofdagen per jaar

  • 1 extra verlofdag / 5 jaar dienstanciënniteit

  • ½ dag onbetaald verlof per week voor de opvoeding van kinderen

💶 Competitief en aantrekkelijk salarispakket:

  • Onbepaalde duur contract, eindejaarspremie en dubbel vakantiegeld

  • 8€ maaltijdcheques per gewerkte dag

  • 250€ ecocheques per jaar max

  • Laptop en GSM

  • Auto en tankkaart

  • ADSL

  • Groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en privé-ongevallenverzekering

  • Cafetariaplan

🎓 Ontwikkelingsmogelijkheden:

Niet alleen krijgt u kansen binnen uw eigen team, maar u kunt ook doorgroeien binnen het bedrijf, aangezien u deel uitmaakt van een groep van ongeveer 1.800 werknemers. U heeft ook de mogelijkheid om naast uw hoofdfunctie andere secundaire rollen te vervullen. Tot slot hebben we onze eigen "Academie", waar u trainingen en workshops kunt volgen om uw kennis en vaardigheden uit te breiden.

📧 Sollicitatieprocedure:

Zin in een nieuwe uitdaging? Wacht niet langer en stuur ons uw sollicitatie.

Vereisten

  • Talen : Tweetalig Frans/Nederlands vereist.

  • Technische vaardigheden : Affiniteit met IT, training over klanttools is voorzien.

  • Communicatie : Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden voor optimale klantenservice via telefoon en e-mail.

  • Autonomie en samenwerking : Vermogen om zelfstandig te werken en effectief samen te werken met interne teams.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Het Talent Team

Stéphanie Smet

Talent Acquisition Specialist

Wassila El Yahyaoui

Talent Acquisition Specialist